Szolgáltatási feltételek

Általános Szerződési Feltételek


azon szerződésekre, melyeket Vállalkozás (továbbiakban: Vevő) - aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy - köt az AGROVÁCIÓ Kft-vel (továbbiakban: Eladó)


Az  Általános Szerződési Feltételeket  (a továbbiakban: ÁSZF) megrendelése véglegesítésekor Vevőnek el kell fogadnia (az Adatvédelmi rendelkezések a jelen ÁSZF részét képezik). fő a figyelmet arra, hogy kizárólag adószámmal rendelkező (Vevő) regisztrálhat honlapunkon és/vagy rendelhet termékeinkből!


Az ÁSZF a Vevő és Eladó között létrejövő szerződés részét képezi. Vevő által tárolható és bármikor előhívható. Jelen ÁSZF dokumentum és a megkötendő szerződés  nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal.


Eladó adatai, elérhetőségei:

Név:  AGROVÁCIÓ Kereskedő Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1044 Budapest, Kálvin János u. 62.

Levelezési cím: 1044 Budapest, Kálvin János u. 62.

Nyilvántartásba vevőhatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzék szám: Cg.01-09-279226

Adószám: 25509238-2-41

Képviselő: Buda Richárd ügyvezető

Telefonszám: +36 70 771 3850

E-mail cím:  agrovacio@agrovacio.hu

Honlap:  http://www.agrovacio.hu

Bankszámlaszám: 11600006-00000001-97780251 Erste Bank


Ügyfélszolgálat: 1044 Budapest, Kálvin János u. 62.; ügyfélszolgálat nyitva: hétfőtől - péntekig 8-16 óráig

  Megrendeléssel kapcsolatban: +36 70 771 3716

  Kiszállítással kapcsolatban: +36 70 771 3716

Tárhelyszolgáltató adatai

 Shopify Inc. (150 Elgin Street, Suite 800, Ottawa, ON K2P 1L4, Kanada, privacy@shopify.com ) 

Webshopunkat a Shopify bocsájtotta a rendelkezésünkre.

Ők biztosítják az e-kereskedelemhez szükséges platformot, ami lehetővé teszi, hogy szolgáltatásunkat vásárlóink ​​vegyék és termékeink megvásárolják.



Bevezető rendelkezések:

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, különösen, de nem kizárólagosan a következő jogszabályok vonatkoznak (vonatkozó jogszabályi előírásai a felekre külön kikötés nélkül is irányadók):

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
  • az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényt

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, illetve az Eladó és Vevő között létrejövő szerződésekre a magyar jogot kell alkalmazni, így a magyar joghatóságok eljárásai alá tartoznak. Eladónak nincs a 2008. évi XLVII törvény szerinti magatartási kódexe.


ÁSZF hatálya, Eladó és a Vevő között létrejövő Szerződés:

Jelen ÁSZF 2016. november hó 17. napjától hatályos, annak visszavonásáig az Eladó weblapján és aldomainjein létrejövő jogviszonyokra terjed ki.

Vevő  ezen jogviszonyokban  a Vállalkozás mely  szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyként  a Honlapon keresztül a Szolgáltatást használja, árut megrendel, vásárol.

Jelen ÁSZF rendelkezéseit Eladó – a vonatkozó jogszabályi keretek között - jogosult egyoldalú módosításokat, amelyek a honlapon történt megjelenéstől érvényesek és hatályosak.

Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések és az ÁSZF  nyelve a magyar , és ezek nem feltétlenül írásbeli szerződésnek (kizárólag elektronikus formában megkötésre), valamint nem nagyobb iktatásra Eladó által.

A létrejövő Szerződés tartalmat – a vonatkozó kötelező hatályú jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen ÁSZF, valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a Vevőt és az Eladót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a szerződéskötés technikai lépéseit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat.


Az internetes vásárlás a  távollévők között megkötött szerződések közé tartozi k, azaz a szerződéskötésre az Eladó és a Vevő egyidejű jelennek hiányában kerül sor. A Vevő az Eladó által üzemeltetett internetes áruházban (továbbiakban: webáruház) virtuális módon, kattintások útján rendeli meg a terméket. Csak webáruházban leadott rendeléseket kezelünk itt, az árak csak és kizárólag a weboldalon leadott megrendelések esetében érvényesek!

A „virtuális bevásárlás” folyamata magában foglalja

  • a honlapon megjelenített árukatalógusban való böngészést,
  • a termékek rendelését és kosárba helyezését,
  • a kosár tartalmának frissítését/módosítását és törlését,
  • a teljesítési és szállítási feltételeket,
  • a pénztárban való fizetésmódot,
  • a megrendelés leadását, valamint
  • a szolgáltatótól a megrendelésre küldött ajánlattételnek megfelelő visszaigazolást. 

A távollévők között megkötött szerződések érvényesek lesznek, mivel az európai uniós és a magyar jogszabályok érvényesek az online úton megkötött szerződésekre, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények fűződnek, mint a hagyományos módon (írásban vagy szóban) létrejött megállapodások esetén.

Regisztráció:

Kizárólag érvényes magyar adószámmal rendelkező Vevő regisztrálhat és/vagy rendelhet termékeinkből!

A regisztráció/bejelentkezés a termékoldalról vagy a weboldal jobb felső sarkában lévő ikonra kattintva indítható.

A regisztráció során meg kell adni: cégnév (ha van), név (vezetéknév, keresztnév), cím, e-mail cím, érvényes magyar adószám, jelszó (minimum 6 karakter, maximum 64 karakter és tartalmaznia kell legalább egy számot és legalább egy betűt) ), telefonszám, termőterület típusára és nagyságára vonatkozó adatok.

A regisztrációt végzőnek nyilatkoznia kell, hogy akar-e hírlevélre feliratkozni, illetve nyilatkozik az ÁSZF elfogadásáról. A 'Regisztráció' gomb kattintás után a regisztrációs folyamat lezárul. Az Eladó fenntartja azt a jogot, hogy a regisztráció során észlelt adatokat, elsősorban az adószámot leellenőrizze. Ha az adószám nem felel meg az ajánlott cégnévnek, vagy bármiféle eltérés mutatkozik a regisztrációt az Eladó törölheti. A regisztráló a regisztráció után nem kap semmiféle visszaigazoló vagy megerősítést kérő e-mailt, regisztrációja aktív.

A regisztráció után ugyanebben a menüpontban a fiókbeállításoknál rögzítheti számlázási és szállítási adatait az új partner. A 'Mentés' gombbal mentheti adatait. Egy e-mail címhez egy regisztráció tartozik. Egy regisztrációhoz pedig egy számlázási cím.


Megvásárolható termékek köre:

www. agrovacio.hu  honlapon  innovatív és környezetkímélő mezőgazdasági készítmények (műtrágyák, lombtrágyák, tápoldatok)  vásárolhatók meg.


A honlapon megjelenített termékkategóriák alatt feltüntetett Vevő a következőképpen rendelheti meg:

A termékek mellett megjelenített árak forintban értendők, a felszámított 27% -os ÁFA-t nem tartalmazzák. Nem tartalmazzák továbbá a kiszállítás díját és a fizetéshez kapcsolódó esetleges plusz költségeket; ezek külön felszámítása a honlapon jelzettek és alább részletezettek szerint.

A webáruházban Eladó a termékekről az alábbi jeleníti meg: termék neve, súlya, leírása, valamint a termékekről fotót jelenít(het) meg, mely fotók eltérhetnek a valóságos termék megjelenésétől. A rendelhető információ minden terméknél képre kerül.

Eladó a termékhez minden esetben mellékelt használati útmutatót, és így nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyek a mellékelt leírástól eltérő eljárásból, kezelésből adódnak.

A termékek biztonsági adatlapja e-mailben megkérhető a termékoldal/szállítási információs oldalról.

Rendelés menete:

A vásárlás a 'Termékeink' menüpontra kattintva elérhető vagy a bejelentkezés utáni áruház indítható. A honlapon szereplő termékekre módosíthatja, hogy ki Vevő a megvásárolni kívánt terméket. A Vevőnek vásárlás esetén, a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékképek alatt a termék aktuális nettó vételára látható.

A „Kosárba” mellett található négyzetbe kell beírni a darabszámot, amennyit Vevő szeretne az adott termékből megrendelni, majd a  Kosárba ”  feliratra feliratra a terméket a kosárba helyezheti. Minimum rendelési egység 1 darab; csak egész egységnyi termékszám rögzíthető és rendelhető.

A termék kosárba kerülése után egy felugró ablak jelzi a kosárba került terméket. Vevő 'Tovább vásárolok' gombbal tovább folytathatja a vásárlást, vagy választhatja a 'Kosár megtekintése' gombot, ahol ellenőrizhető az addig kiválasztott termék(ek). A kosár megnyitás után a vásárlás tovább folytatható.

A megnyitott kosárnál megjelenik egy szállítási költség információs doboz is, mely a kosárba helyezett termékek alapján tervezett szállítási díjat mutatja. A szállítás módját a rendelet lezárásakor véglegesítheti Vevő. A megjelenő szállítási díj ADR-s termékek felmerülő lehetséges többletköltséget nem tartalmaz.


Ha Vevő megrendelését áttekintette és meg kívánja rendelni a kosárba tett termék(ek)et, kattintson a  " Pénztár "  gombra.

Az oldalon az ott jelennek meg:

1. Számlázási cím

2. Szállítási mód

3. Fizetési mód

4. Összegzés

Ha a Vevő nem regisztrált felhasználóként vásárol, úgy a megfelelő helyen meg kell adni a szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatait, így a számlázási név, cím, adószám, telefonszám kötelezően kitöltendő. Ha a Vevő regisztrált már, úgy a nevezett adatok megadására használja.

Ezt követően a Vevőnek  a termék szállításának módját  kell kiválasztani.

A Vev 2 szállítási mód közül választhat:

1. Házhoz szállítás  - az  INDIÁN-SPED KFT .-n keresztül történik. Vállalási határidő: 72 óra a megrendelés visszaigazolása után (telefon vagy email). A kiszállítás költsége a megrendelt termék(ek) súlyától függően változik. A kötelező díj nem tartalmazza az ADR köteles termékek felmerülő esetleges további költségeket. Erről külön tájékoztatást ad Eladó.

A szállítási cím kötelezően kitöltendő!

Lehetőség van a 'Fiók beállítások' menüpont alatt több szállítási cím rögzítésére is, amelyek közül itt, a már regisztrált vásárló, a megfelelő kiválaszthatja. A megrendelés során csak ide beírt cím nem kerülhet elmentésre adataihoz.

2. Személyes telephelyi átvétel  – az Eladó raktárában lehetőség van a megrendelt áruk személyes átvételére.

Raktárhely címe: 6760 Kistelek Tanya 327. Az áru átvétele előzetes telefonon történt egyeztetés után: hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között lehetséges. Telefon: +36 70 771 3716

Az ADR köteles termék kiadása csak a szállítójármű törvény által előírt ADR alkalmasságának megállapítása után lehetséges!

A termék szállításának megadása után a Vevőnek ki kell választania a rendelkezésre álló fizetési módok közül, hogy melyiket választja.


Fizetési módok:

1. Utánvét:  kizárólag

INDIÁN-SPED KFT -el való kiszállítási keretében választható. Díja 600,- Ft + ÁFA

2. Előreutalás:   A megrendelés lezárása után a megfelelő e-mail címre egy „Előleg bekérő levél” érkezik, mely tartalmazza a megrendelt termékek értékét és a választott szállítási mód díját, valamint a fizetési mód kedvezményét. A feltüntetett összeget a Vevő a számú, az Eladó 11600006-00000001-97780251 Erste Bank-nál vezetett számlájára a megjegyzés rovatban a megrendelés és a díjbekérő számának feltüntetésével köteles mihamarabb átutalni. Az összeg jóváírásáról Vevő e-mailben kap értesítést. A megrenlés teljesítésének folyamata csak a megrendelés teljes értékének kiegyenlítése után indul meg. A megrendelt terméket/termékeket az előleg beérkezéséig, de legfeljebb a díjbekérő kiküldését követő 5 munkanapig a megrendelő részére Eladó fenntartja. A 6. munkanaptól a rendelkezésre álló állásról Eladóval egyeztetés szükséges.

3. Készpénzes  fizetésre csak raktári áruátvételkor van lehetősége a Vevőnek.

4. Bankkártyás fizetési mód:
Jelenleg nem működik.

A számlát a vevő elektronikus úton kapja meg a számlázz.hu rendszeréből.

A megrendelés elküldése után a megrendelést a webes felületen módosítani nem lehet. Az esetleges módosításokat telefonon vagy írásban lehet kérni Eladótól a megrendelés számára hivatkozva a megrendelés teljesítése előtt. Az esetleges módosításról írásban küldünk visszaigazolást. A webes felületen a 'Rendeléseim' menüpontban csak az eredeti megrendelés látható; a követ ezen a felületen nem használható nyomon. Ha a módosítás iránti kérelmet a megrendelés Vevő általi véglegesítését követő 24 órán belül nem történik meg, akkor az eredetileg megrendelt termék/ek-re megállapította, hogy szerződést kötött a felek között, amely módosítás miatti felelősség és kár a Vevőt terheli.

Ha a Vevő tévesen rendelhető terméket, akkor a tévesen megrendelt terméket az átvételtől számított 5 munkanapon belül raktárunkban (cím: 6760 Kistelek, Tanya 327.), sértetlen csomagolásban a megrendelés érvényben lévő, a számlán szereplő nettó egység – 5% (+ ÁFA) áron ​​kérheti Eladótól annak más termékre való cseréjét. Pénzvisszatérítésre nincs mód.

Ha Eladó tévedésből más terméket küld vagy ad át a Vevőnek, akkor a visszaszállítást és az újra-kiszállítást, illetve a csere költségeket az Eladót terhelik.

Több megrendelés összevonása:  Lehetőség van több megrendelés együttes szállítására. Ezt az  agrovacio@agrovacio.hu  vagy a   +36 70 771 3716 telefonszámon kapcsolattartóknál lehet kérni. A megrendelések összevonása és együttes kiszállítása mindig egyedi elbírálás alá esik.

Adatbeviteli hibák korrekciója :  Eladó biztosítja, hogy Vevő az adatbeviteli hibák azonosítását és kijavítását megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt el tudja végezni. Így Vevő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Ilyen lehetőség hiányában az igénybevevő megrendelése nem szerződéses nyilatkozatnak. (A megrendelés véglegesítése után csak a fenti bekezdésben foglaltak szerint, a megrendelés módosítására van lehetőség.)

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte:

Ha Vevő ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza Eladó, Vevő mentesül az ajánlati kötöttsége alól. Vevőnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A szerződés Vevő által tett ajánlatnak Eladó által elfogadásával jön létre.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai : Az adott termék megrendelésének időpontja az időponttól, amikor Vevő a megrendelését a webáruházon keresztül eljuttatja Eladóhoz. Először Vevő mindig  az áruházi rendszer küldött automata visszaigazolást kap, mely nem egyenértékű az Eladó által küldött tényleges visszaigazolással, a következők szerint:

A szerződés akkor jön létre, ha Eladó e-mailben vagy telefonon is visszaigazolja a megrendelést, a megrendelés elküldését a következő  legkésőbb munkanapokon 24 órán belül . (Vagyis az automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailt kap Vevő, melyben megtörténik az Eladó által a megrendelés tényleges visszaigazolása.) A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. akkor a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vevő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telített, illetve pl. beállítások miatt nem tud üzenetet fogadni, felek között, a szerződés létrejön.

Ha a Webáruház felületén hiba vagy hiányosság lép fel a termékek vagy az árak megjelölésénél, Eladó fenntartja a jogot a hibák javítására. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után Eladó azonnal tájékoztatja  a  Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt később még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy félig elállhat a szerződéstől.

Házhoz szállítás futárszolgálattal:

Az Indian Speed ​​a küldeményt két alkalommal kíséreli meg kézbesíteni Vevő részére. Ez az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, azIndian Speed  ​​a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. AzIndian Speed  ​​a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén azIndian Speed  ​​a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azon posta helyét, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult át veheti a küldeményt.

A megrendelésre vonatkozó  általános teljesítési határidő  a rendelés visszaigazolásától számított  96 óra.  Ez a határidő tájékoztató jellegű, az ettől eltérő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Vevő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni. A csomagoláson, terméken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérni a futártól, sérülés esetén pedig a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Eladó nem fogad el! A bevetése munkanapokon csomag 8-16 óra közötti időszakban történik.

A megrendelt áru Vevő általi átvételére csak azt követően kerülhet sor, ha az átutalás az Eladó számláján jóváírásra került, illetve ha utánvétel esetén az ügyre került. A számla címla kiküldésre kerül elektronikus formában a regisztrációkor/ vásárláskor használt e-mailre.

 

Kellékszavatosság

Eladó  hibás teljesítése esetén Vevő kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Ptk.6:163. § /1/ bekezdése szerint „A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától 1 év alatt eltelt”.

Vevő  választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, ki, ha ezek közül Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy Eladó számára más igény teljesítéséhez megfelelő aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibátlan Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíthatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet Vevő, az áttért költséget Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vevő  köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Csak Vevő a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől kapott hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Egyéb rendelkezések:

Eladó kötelezettségei teljesítéséhez igénybe vehet részt, amelynek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik.

Az Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak, ha minden része érvénytelenné, hatálytalanná válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Ez Eladó a dokumentum alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem jelen van az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról szóló lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy Eladó egy alkalommal nem ragaszkodó szigorúan az Általános Szerződési Feltételekben foglalt valamely lényegi feltételhez, vagy kikötéséhez nem azt jelenti, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Vitás ügyek rendezése:

Eladó és Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Ez nem vezet eredményre, akkor bírósági per esetére szerződő felek kikötik a Budapest II. és III. Kerületi Bíróság, illetve hatáskörtől függően a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességét.

Vevő a szerződéssel és annak teljesítésével kapcsolatban észrevételeit Eladó e-mail címen vagy postai levél útján közölheti (Név: AGROVÁCIÓ Kft. Levelezési cím: 6760 Kistelek, Tanya 327., Képviselő: Buda Richárd ügyvezető. Telefonszám: +36 70 771 3850, e mail:  buda.richard@agrovacio.huagrovacio@agrovacio.hu  Honlap:  https://www.agrovacio.hu ).

Szerzői jogok:

Eladó fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, a domainneveire, azokkal képzett másodlagos domainnevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos  www.agrovacio.hu  weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése! A felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használatával, amellyel a  www.agrovacio.hu  weboldalon vagy bármely része módosítható vagy indexelhető.

Bármilyen – fentebb említett és részletezett - tartalmat átvenni csak Vállalkozás írásos hozzájárulással lehet s ez esetben is csak az adott weboldalra való hivatkozással szabad.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Felhasználót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 10.000 Ft, illetve mondatonként bruttó 15.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Eladó közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, amelynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.


Adatkezelési Szabályzat

Adatvédelem : Az AGROVÁCIÓ Kft. (továbbiakban:  Adatkezelő ) mint a  www.agrovacio.hu  üzemeltetője teljes egészében tiszteletben tartja a látogatókat, vevők megadott adatait, és azok kezelése során a hatályos jogszabályi, adatvédelmi előírások megfelelően jár el. A vevők által a regisztrációkor szabadon választott adatok köre és a megrendelések adatai a legnagyobb biztonsági előírások mellett, kizárólag a  www.agrovacio.hu  szolgáltatásainak teljesítése érdekében felhasználásra.

Vevő:  az a Vállalkozás mely szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyként a Honlapon keresztül a Szolgáltatást használja, árut megrendel, vásárol


Adatkezelő adatai, elérhetőségei

Név:  AGROVÁCIÓ Kereskedő Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1044 Budapest, Kálvin János u. 62.

Levelezési cím: 6760 Kistelek, Tanya 327.

Nyilvántartásba vevőhatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzék szám: Cg.01-09-279226

Adószám: 25509238-2-41

Képviselő: Buda Richárd ügyvezető

Telefonszám: +36 70 771 3850

e-mail:  agrovacio@agrovacio.hu

Honlap:  https://www.agrovacio.hu

Bankszámlaszám:  11600006-00000001-97780251 Erste Bank

Tárhelyszolgáltató adatai

Tárhelyszolgáltató megnevezése: 
Tárhelyszolgáltató székhelye: 
Tárhelyszolgáltató elektronikus elérhetősége:

Értelmező rendelkezések:

Adatkezelő : az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki, vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatkezelés célját határozza meg, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtja;

Adatkezelés:  az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármilyen művelet vagy műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, a nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának vizsgálata, fénykép-, hang vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

Adattörlés:  az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;

Az adatkezeléshez:  Vevő a Regisztrációval megerősíti, hogy teljes körűen megismerte, és elolvassa az ÁSZF részét képező Adatkezelésre vonatkozó tájékoztatást, továbbá az abban foglalt rendelkezéseket magára nézve kötelezőnek fogadja el és önkéntesen, tájékozottan és határozottan felajánlja, hogy az Adatkezelő a Vevő adatait a lentebb meghatározott módon. adatkezelési célok érdekében kezelje. Vevő kijelenti, hogy a jelen Adatkezelési tájékoztató elfogadásával együtt megismerte és elolvasta a Szerződés rendelkezéseit, felveszi a Regisztráció érvényességének és a Weboldal használatának feltételeit.

Adatkezelés célja:  Vevők előírt adatainak kezelése az Adatkezelő által a Weboldalon keresztül történő vásárlások teljesítése érdekében történik.

Kezelt adatok köre:  Az Adatkezelő csak olyan adatokat rögzít, melyeket Vevő önkéntesen ad meg. A Vásárlás igénybevétele során szükségessé válik a vállalkozás neve, email címe, telefonszáma, adószáma és székhelye illetve szállítási címe megadása. Ezen adatok Vevő azonosításához, valamint a megrendelés teljesítéséhez szükségesek. Közreműködőnek kizárólag a megrendelés teljesítése – így különösen a szállítás és bankkártyás fizetés – vagy jogszabályi felhatalmazás alapján kerülhetnek az adatok árura.

Cookie szabályzat:

A cookie süti : A  cookie-k  olyan  kis adatfájlokat, amelyeket vagy a böngészőt helyez el a felhasználó számítógépén vagy eszközén . Ezek pl. információgyűjtemény, megjegyzik a látogató egyéni beállítást, az általánosságban használt weboldalak és általános használatra a felhasználók számára. A sütik ön magukban nem gyűjtik a számítógépen vagy a fájlokban tárolt adatokat! A honlap megnyitásakor felugró ablakra kattintással tudja el, hogy cookie-kat helyezzünk el az Ön számítógépén a célból, hogy elemezni tudjuk, hogyan használja honlapunkat. Léteznek belső sütik és külső sütik. A belső sütiket a meglátogatott internetes oldalon helyezi el, és kizárólag az adott oldal tudja olvasni. A külső sütiket különböző szolgáltatások nyújtó más szervezetek helyezik el. A meglátogatott internetes oldalakon beágyazott tartalom is lehet (a YouTube-ról), és előfordulhat, hogy ezek az internetes oldalak saját sütiket helyeznek el.

A sütit a felhasználó képes törölni  saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállítási alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség.

Az általunk használt cookie-k (sütik):

Session cookie:  Ezek a cookie-k arra szolgálnak, hogy a Szolgáltató Honlapja miatt egy biztonságosabban tudjon működni, tehát elengedhetetlenek ahhoz, hogy a Honlap egyes funkciói vagy egyes megfelelően tudjanak működni.

Külső cookie : Külső szerverek segítik a honlap látogatottsági és egyéb webbanalitikai adatainak független mérését és auditálását (Google Analytics). A rendszer használ Google cookie-at. A mérési adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak részletes felvilágosítást nyújtani. Elérhetőségük:  www.google.com/analytics/ . Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütitkezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatásai során elmentett adatait a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalmat

Adatkezelés jogalapja és módja:  Az Adatkezelő Vevő adatait kizárólag a jelen Adatkezelési Szabályzatban meghatározott célok érdekében, valamint a jelen Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott évre szóló kezelési, valamint az adatkezelés minden szakaszában az adatkezelés céljának megfelelően történjen. Vevő jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával kijelenti, hogy az adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásának megadása, valamint az ezt követő adatszolgáltatás minden esetben Vevő önkéntes, tájékozott és bizonylaton alapul. Ez az önkéntes, tájékozott és határozott hozzájárulás adja az Adatkezelő jelen Adati tájékoztatással meghatározott adatkezelésének jogalapját.

Adatkezelési időszak:  Az adatkezelési időszak a Szolgáltatás igénybevételi lehetőségének megszűnése, így különösen a Regisztráció törléseig. Az Adatkezelő törvényi kötelezettségének eleget téve a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig megőrzi.

Adatbiztonság:  Az Adatkezelő kötelezettségének megfelelően mindent megtesz annak érdekében, hogyjon Vevő adatainak biztonságáról.

Adatkezelő az adatokat bizalmasan kezeli és illetéktelen személyeknek nem adja át, azokat nyilvánosságra nem hozza. Bármely Ve által biztosított adatot kizárólag az adott Vevő módosíthatja a webáruház megfelelő oldalán, minden esetben meg lehet adni. A megfelelő adatok tartalmáért, azok valósággal egyezőségért felelősséget nem vállalunk. A Vevők adatait más adatbázissal nem kapcsoljuk össze, az adatokat nem fejtjük vissza, azok minden elemzést, rendszerezést nem alkalmazzuk.

A regisztrált Vevők adatait is minden esetben csak regisztráció lehetséges törléséig tároljuk. (A regisztráció törlésével azonnal, számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig kell őrizni ezeket az adatokat.)

A regisztráció törlése a következő módon lehetséges : a törlési igény jelzése az  agrovacio@agrovacio.hu  e-mail címen

www.agrovacio.hu  oldalai megtekinthetők anélkül, hogy a látogató minden személyes tájékoztatásna magáról. Az adatvédelmi eljárások a vásárláshoz szükséges regisztráció esetén válnak aktuálissá és érvényessé. Az Adatvédelmi tájékoztató megismerése és elfogadása a Vevőként regisztrációs feltétele.

www.agrovacio.hu  honlap üzemeltetője jelen Adatvédelmi Nyilatkozatot az adatok kezelése során kötelező érvényesűnek tekinti magára nézve.

A jelen Adatvédelmi tájékoztató 2016. november 15. napjával lép hatályba, melyet Adatkezelő bármikor módosíthat, hogy módosítsa a közzététellel – azaz a Honlapon kezeléssel – lépnek fel.

Jelen ÁSZF elfogadásával a Vevő lehetővé teszi, hogy az Eladó reklámanyagairól, akcióiról tájékoztatást küldjön a Vevő által megadott email címre. A Vevő külön kérésére  ( igény jelzése az  agrovacio@agrovacio.hu  e-mail címre)  az Eladó ezen tevékenyégét megszünteti a Vevő felé.